marți, 31 martie 2009

Dieta daneza


Dieta daneza schimba metabolismul.
Cei care au probleme de greutate pot apela cu incredere la o dieta care le va regla metabolismul si va ajuta la arderea caloriilor. Daca este tinuta asa cum trebuie, se pot pierde intre 7-20 kg.
Efectele dietei daneze dureaza aproximativ 2 ani. Deci, dupa ce termini dieta, poti manca normal si nu te vei ingrasa. Cu o durata de 13 zile, ceea ce o face dificila, dieta daneza este unul dintre cele mai eficiente regimuri. Nu ai voie sa reiei dieta in urmatorii doi ani. Daca pe parcurs deviezi de la planul stabilit, trebuie sa intrerupi imediat regimul si nu il poti reincerca decat dupa 6 luni. Daca abaterea s-a produs inainte de a sasea zi de dieta, o poti reincepe dupa 3 luni.

Dieta dureaza aproape doua saptamani, de aceea este destul de greu de tinut. Este bine sa o incepi intr-o perioada cand nu ai planuri de vacanta sau petreceri. Aceste imprejurari pot sabota orice regim.

Sfaturi pentru ca dieta sa aiba efect:

* Cumpara-ti toate alimentele inainte de a incepe dieta, pentru a scapa de eventualele ispite din magazine.
* Daca ti se face foame pe timpul dietei, bea cat mai multa apa; cel putin 2 litri/zi.
* Cafeaua nu poate fi inlocuita cu ceai; cand este mentionat, adauga doar un cub de zahar.
* Fara alcool sau guma de mestecat; ambele contin zahar ce afecteaza procesul de schimbare a metabolismului.
* Rosiile consumate trebuie sa fie crude.
* Cand nu este mentionata cantitatea care trebuie consumata, poti manca oricat doresti (telina, salata, spanac).

Dieta nu rezolva problemele cauzate de supraponderabilitate, dar constituie un bun inceput.

Planul dietei:

Ziua I:
Micul dejun: O ceasca de cafea si un cub de zahar;
Pranz: Doua oua fierte tari, spanac fiert si o rosie;
Cina: Friptura de vita (200 g) si salata verde asezonata cu ulei si suc de lamaie.

Ziua II:
Micul dejun: O ceasca de cafea si un cub de zahar;
Pranz: {unca presata (200 g) si un iaurt natural (200 g);
Cina: Friptura de vitel (200 g) si salata verde asezonata cu ulei si suc de lamaie.

Ziua III:
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;
Pranz: Doua oua fierte tari, o felie de sunca presata si salata verde;
Cina: Telina fiarta, o rosie si un fruct proaspat.

Ziua IV:
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;
Pranz: Suc de portocale (200ml) si un iaurt natural (200g);
Cina: Un ou fiert tare, un morcov mare ras, branza de vaci (200g).

Ziua V:
Micul dejun: Un morcov mare ras, suc de lamaie;
Pranz: Peste cod fiert asezonat cu suc de lamaie si o lingurita de unt;
Cina: Friptura de vitel (200 g), salata verde si telina proaspata.

Ziua VI:
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;
Pranz: Doua oua fierte tari si un morcov mare ras;
Cina: O jumatate de pui si salata verde asezonata cu ulei si suc de lamaie.

Ziua VII:
Micul dejun: O ceasca de ceai, fara zahar;
Pranz: NIMIC, (beti foarte multa apa!);
Cina: Cotlet de miel (200 g) si un mar.

Ziua VIII:
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar;
Pranz: Doua oua fierte tari, spanac fiert si o rosie;
Cina: Friptura de vitel (200 g), salata verde asezonata cu ulei si suc de lamaie.

Ziua IX:
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar;
Pranz: {unca presata (200g) si un iaurt natural (200g);
Cina: Friptura de vitel (200 g), salata verde asezonata cu ulei si suc de lamaie.

Ziua X:
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;
Pranz: Doua oua fierte tari, sunca presata (200g) si salata verde cu suc de lamaie;
Cina: Telina fiarta, o rosie si un fruct proaspat.

Ziua XI:
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;
Pranz: Suc de portocale (200ml) si un iaurt natural (200g);
Cina: Un ou fiert tare, un morcov mare ras si 200 g de branza de vaci.

Ziua XII:
Micul dejun: Un morcov mare ras cu suc de lamaie;
Pranz: Peste cod fiert asezonat cu suc de lamaie si o lingurita de unt;
Cina: Friptura de vitel (200 g), salata verde si telina proaspata.

Ziua XIII:
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;
Pranz: Doua oua fierte tari si un morcov mare ras, cu suc de lamaie;
Cina: Pui (250g) si salata verde asezonata cu ulei si suc de lamaie.

Rezultatele acestei diete variaza de la o persoana la alta, in functie de cate kilograme vrea sa piarda si de cum reactioneaza organismul la diferite alimente. Cu cat surplusul e mai mare, cu atat se pierd mai multe kilograme.

De retinut!

* Salata si spanacul pot fi consumate in orice cantitati;
* Poate fi consumat orice tip de ulei insa in cantitati moderate;
* Ceaiul de plante e recomandat;
* Cafeaua poate fi decofeinizata, dar nu trebuie inlocuita cu altceva;
* Carnea de miel nu trebuie inlocuita cu altceva;
* Carnea poate fi preparata fiarta, la aburi sau la gratar;
* Pot fi consumate sare, piper sau alte condimente;

0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu

Template by:
Free Blog Templates