luni, 6 aprilie 2009

Cura de slabire cu argila


Este una dintre cele mai recomandate cure de slabire, deoarece pe langa faptul ca ajuta la pierderea in greutate este si o metoda foarte buna de dezintoxicare a organismului.
Argila este cunoscuta pentru proprietatile sale de a vindeca diverse boli, insa trebuie sa se tina si un regim alimentar: fara bauturi racoritoare sau acidulate, cafea, carne, grasimi, condimente, prajeli si se vor consuma foarte multe fructe, legume, zarzavaturi.

*Prepararea argilei se va face astfel, obtinandu-se o doza:
intr-un pahar se va pune jumatate -150 ml de apa si se va adauga o lingurita de argila -7g.
Se lasa minim 5 ore dar sa nu depaseasca 2 zile, dupa care se administreaza astfel: se bea inainte de fiecare masa cu 20-30 min timp de 7 zile, numai apa fara argila sedimentata pe fundul paharului.

Dupa aceste 7 zile se bea si sedimentul prin amestecarea acestuia cu apa, cu o lingurita, pana se omogenizeaza. Se va administra tot inainte de fiecare masa si durata curei este de 21 de zile - aproximativ 3 saptamani.

4 comentarii:

Anonim spunea...

a incercat cineva acest tratament de mai sus? :D

Anonim spunea...

Da, am urmat pasii descrisi ,insa pentru o afectiune anume . Nu am intentionat sa slabesc SA INTIMPLAT - probabil si din cauza grijilor pentru afectiunea pe care doream sa o tratez! Nu am avut probleme de alta natura.

Anonim spunea...

si cam cat ai slabit?

Anonim spunea...

buna, am facut cura cu argila, insa pentru ca aveam/am ulcer duodenal. nici eu nu am intentionat sa slabesc, chiar o perioada nu imi puteam explica de ce am slabit 4 kg. m-am prins dupa vreo 2 luni care a fost cauza...

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates