luni, 6 aprilie 2009

Reteta de slabit cu bors

Dureaza 7 zile.
Se slabesc lejer 4-5 kg.
Ziua I: fructe + 1 cana bors.
Ziua II: legume + 2 cani bors.
Ziua III: legume si fructe + 3 cani bors.
Ziua IV: 3 banane + 4 cani bors.
Ziua V: carne de vita (fiarta sau gratar), rosii + 5 cani bors.
Ziua VI: carne de vita si legume + 6 cani bors.
Ziua VII: orez (decorticat) si suc de fructe natural, legume + 7 cani bors.Obligatoriu:
- Se consuma 2 l apa pe zi.
- Se exclud din alimentatie zaharul, painea si sarea.

6 comentarii:

Anonim spunea...

da mor de foame cu asa ceva:P:P:P:)):))

Anonim spunea...

e foarte buna reteta

Anonim spunea...

am tinut aceasta cura si am slabit 5kg in 6zile.

Deedee spunea...

e putin cam drastica...si risti efectul de yoyo.
Ai grija sa iei un pansament gastric.
Sa ne tii la curent.
Multa bafta.
pentru intrebari lasa un comment sau trimite-mi un email la trucuri.pentru.femei@gmail.com

Ivana Cristescu spunea...

Desigur ca e ,destul de...drastica,si f f riscanta.Multi dintre cei care ar gasi postarea ,si ar dori,in mod miraculos,sa slabeasca,ar pute-o incerca,netinind cont de faptul ca,unii,poate au diabet,sau insuficiente stomacale,renale,etc...Personal,am auzit la un post tv,un renumit medic roman,care a spus (printre rinduri,voalat) la o emisiune (unde trebuia sa vorbeasca doar despre medicamente!!!)ca pentru buna-functionare a organismului,pt comfortul personal,pt scaderea in greutate a celor care doresc acest lucru,impotriva constipatiei(de care sufera 90%din omenire),pt detoxifierea organismului,sa mincam normal,cam tot ce dorim,dar sa bem 1-2 cani de bors(se gaseste in magazine) ,dupa ce mincam.Si 2-3 cani de ceai-verde antiadipos(se gaseste la Plafar),pe zi.
Sfat: nu beti ceaiul verde decit dupa prima jumatate a zilei,adica incepind cu ora 12 a zilei ,prima cana,apoi urmatoarea cana cam pe la ora 2-3,deoarece ceaiul verde ,precum si borsul va poate pune in situatia de-a merge la toaleta,si daca ai un serviciu in care ai lucru cu clientii ...Ambele ,si ceaiul-verde antiadipos,si borsul ,dupa a doua cana ,cam la max.2 ore,dau ceva crampe si trebuie urmat drumul spre toaleta.Ambele sint detoxifiante,fara sa cheltuiti prea mult pentru ALTE PRODUSE,EXTREM de COSTISITOARE(la care se face o reclama agresiva!!!),si cu ambele obtineti un COLON sanatos,si totodata sa si slabiti,fara sa beti cantitati de bors care ar distruge pina si un TAUR -auzi tu :nu-stiu-cite-cani-pe-zi,Doamne,ai mila!- Nu neglijati mesul pe jos,macar 2o minute,in forta(sau banda ,o puteti cumpara la mina a doua -eu mi-am cumparat una doar cu 220 lei,nou-nouta,bafta mea!!;la barza chiora-i face Dumnezeu cuib!Slava TIE,Doamne!;aveam mare nev pt recuperare-,sau bicicleta (cea de apt).Inghititi si continutul unei lingurite de tarite ,ori de cite ori mincati.Taritea face minuni.Are gust bun,sau ,mai degraba nu are gust,in sensul ca nu e cazul sa va impacientati.Rezultatele sint maxime si in maxima siguranta a sanatatii.Plus ca este f la indemina.1 litru de bors ,in comert poate fi pina la 2 lei;taritea se gaseste la Plafar,f f fina,cam 5-6 lei kg,iar ceaiul-verde antiadipos(chinezesc,are ambalaj verde,scris cu litere chinezesti),este 9 lei maxim.Sint locuri si unde e 4 lei cutia.
Dupa cum e bine-stiut,fiecare organism reactioneaza diferit,insa,eu,CRED,cu tarie,ca:ceaiul-verde-antiadipos(2-3 cani pe zi),taritea (cite o lingurita la fiecare masa,de preferinta inaintea mesei)si canita de bors(dupa fiecare masa principala,max 3 canite/zi),20 minute miscare/zi,nu va aduce prejudicii,de niciun fel, nimanui,dimpotriva.Incercati sa nu va lasati inselati de publicitatea agresiva a produselor super-mega-costisitoare!Dumnezeu sa va LUMINEZE!Cu drag,Ivana(ivanacristescu@yahoo.com)

Benita spunea...

Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să vindeci vreo boală.
*Dacă vrei noroc în viața ta.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
: e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
Whatsapp: +2348032246310

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates